مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 08:102022-11-29سياسي

رقابت هنرمندان گیلانی در جشنواره ملی صنایع دستی بسیج


رییس سازمان بسیج هنرمندان گیلان از برگزاری جشنواره ملی صنایع دستی بسیج در دو بخش نمایشگاهی و رقابتی همزمان با کشور در استان خبر داد و گفت: - برترین ها راهی مسابقه کشوری می شوند.

روح الله قمری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به جزییات جشنواره ملی صنایع دستی بسیج اظهار کرد: جشنواره ملی صنایع دستی بسیج در دو بخش نمایشگاهی و رقابتی همزمان با کشور در گیلان برگزار می شود.

وی ادامه داد: بخش نمایشگاهی جشنواره ملی صنایع دستی بسیج با عنوان دست آفرین های هنر ایرانی از 7 الی 14 آذر در هتل تاریخی ایران واقع در شهرداری رشت برگزار می شود.

رییس سازمان بسیج هنرمندان سپاه قدس گیلان از برگزاری مسابقه توانمندی های صنایع دستی در 12 رشته در این استان خبر داد و اضافه کرد: فضای رقابتی خوبی برای هنرمندان صنایع دستی و سنتی فراهم شده و سه نفر از برترین های هر رشته به جشنواره کشوری معرفی می شوند.

قمری با بیان اینکه هنرمندان گیلانی می توانند تا 11 آذر آثارشان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، گفت: چهاردهم آذر ماه اختتامیه جشنواره صنایع دستی بسیج در گیلان برگزار می شود و افراد برگزیده در اسفندماه سال جاری به نمایشگاه صنایع دستی بسیج در پایتخت حضور پیدا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت هنرمندان گیلانی در جشنواره ملی صنایع دستی بسیج

رقابت هنرمندان گیلانی در جشنواره ملی صنایع دستی بسیج