مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 08:052022-11-29دانش

نمایشگاه هفته پژوهش گلستان از 12 آذر شروع به کار می کند


رییس پارک علم و فناوری گلستان گفت: نمایشگاه هفته پژوهش گلستان از تاریخ 12 لغایت 15 آذرماه به مدت چهار روز در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی غفاری شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه هفته پژوهش استان از 12 الی 15 آذرماه به مدت چهار روز در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار خواهد شد.

رییس پارک علم و فناوری گلستان افزود: نمایشگاه امسال با حضور دانشگاه ها، دستگاه های اجرایی، مراکز تحقیقاتی، شتاب دهنده ها و استارتاپ ها و واحدهای فناور در 22 غرفه از تاریخ 12 لغایت 15 آذرماه به صورت حضوری برگزار می شود.

وی گفت: این نمایشگاه از ساعت 10 صبح روز شنبه با حضور استاندار گلستان، مدیران دستگاه های اجرایی و روسای دانشگاه های استان در محل سوله ورزشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افتتاح خواهد شد.

غفاری ادامه داد: تعداد 12 کارگاه آموزشی و پنل تخصصی با موضوعات مختلف و حضور صاحب نظران و اساتید حوزه های مربوطه طی چهار روز در محل نمایشگاه برگزار می شود.

رییس پارک علم و فناوری گلستان گفت: بازدیدکنندگان این نمایشگاه همچنین می توانند با مراجعه به غرفه فن بازار منطقه ای گلستان از مشاوره های تخصصی با موضوعاتی از قبیل ثبت اختراع، ثبت شرکت، دانش بنیان شدن،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه هفته پژوهش گلستان از 12 آذر شروع به کار می کند

نمایشگاه هفته پژوهش گلستان از 12 آذر شروع به کار می کند