مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 00:202022-11-28فرهنگي

احوالپرسی از یک هنرمند پیشکسوت /« فعلا استراحت می کنم»


حسن دادشکر که یک سال گذشته درگیر ناراحتی قلبی بوده و تحت عمل جراحی قرار گرفته، می گوید که حالش بهتر است ولی فعلا بنای اجرای تئاتر ندارد.

- این هنرمند باسابقه تئاتر که بیشتر در حیطه تئاتر کودک و نوجوان فعالیت دارد، درباره حال و احوال خود در این روزها به ایسنا می گوید: حالم قدری بهتر است ولی فعلا هیچ کار خاصی نمی کنم و فقط در منزل استراحت می کنم.

او در پاسخ به اینکه آیا ایده یا برنامه ای برای اجرای کاری تازه دارد، توضیح می دهد: طرح هایی هست و قرار است مرکز تئاتر کودک کانون پرورش فکری، یکی از ایده ها را برای اجرا پیشنهاد بدهد ولی فعلا که همه چیز تعطیل است و شرایط برای کار کردن مساعد نیست.

این هنرمند آرزو می کند وضعیت اجتماعی کشورمان بهتر شود تا همه مردم از جمله اقشار هنری بتوانند در فضایی بهتر و آرام تر به فعالیت بپردازند.

دادشکر پیش تر هم عنوان کرده بود که نمی تواند اعتبار هنری خود را مخدوش کند و اثری روی صحنه ببرد که فاقد اندیشه و تفکر باشد.

او در گفتگوی پیشین خود با ایسنا با تاکید بر وظیفه اجتماعی تئاتر گفته بود: تئاتری که از اندیشه تهی باشد، شو است و نه تئاتر.

البته که باید انواع تئاتر وجود داشته باشد همچنانکه در دنیا هم چنین است ولی ما مسیری را که تئاتر دنیا طی کرده، نرفته ایم و گاهی می خواهیم بدون طی این مسیر، پرش کنیم که شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احوالپرسی از یک هنرمند پیشکسوت /« فعلا استراحت می کنم»

احوالپرسی از یک هنرمند پیشکسوت /« فعلا استراحت می کنم»