مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 00:002022-11-28ورزشي

برای ایران و برای آزادی، از این جماعت بیزاریم


جمع شدن این همه رذالت و وطن فروشی در کنار ادعای «برای ایران» و «برای آزادی » پدیده ای است شگفت انگیز که جز با کنار هم قرار گرفتن وقاحت، جنایت و مزدوری به دست نمی آید و بعید می دانم نمونه دیگری بتوان برای آن پیدا کرد.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس، یادداشت - مهدی فضائلی - اگر کسانی امنیت جامعه را تهدید کنند و کسب وکارها را دچار اختلال و به تبع، نه تنها گرهی از مشکلات را باز نمی کنند بلکه موجب بیکاری و تشدید مشکلات معیشتی عده ای بشوند.

اگر جماعتی موجب خشنودی دشمنان شوند و نه تنها طمع آنان را برای تجزیه ایران عزیز برانگیزند بلکه تجزیه طلبی را تئوریزه کنند! اگر عده ای موجب آسیب به اعتبار بین المللی کشور شوند و زمینه باج خواهی دشمنان ایران را فراهم آورند.

اگر جماعتی بنام آزادی و برای همراه کردن دیگران با خود یا بازداشتن آنان از آنچه خود می خواهند به انواع شارلاتان بازی یا ارعاب و تهدید متوسل شوند.

اگر جریانی پرهیاهو،با ایجاد امپراتوری دروغ هر روز د ه ها خبر،عکس و فیلم کذب و فیک تولید و به مدد شبکه سازی گسترده و پشتیبانی فنی پلتفرم ها در حجم انبوه توزیع و حال مردم را خراب یا خراب تر کند.

اگر کسانی هموطنان خود را به شکلی فجیع به شهادت برسانند و در کنار پیکر آن ها هلهله و شادی کنند! اگر گروهی تلاش کنند برای اولین بار مردم را از شادی حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ایران و برای آزادی، از این جماعت بیزاریم

برای ایران و برای آزادی، از این جماعت بیزاریم