مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 23:552022-11-28بين الملل

درخواست آمریکا از انصارالله برای عدم حمله به بنادر نفتی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه وزارت خارجه آمریکا، «تیموتی لیندرکینگ» نماینده آمریکا در امور یمن در جریان سفر خود به منطقه که از دیروز آغاز شد و قرار است تا فردا سه شنبه به منظور انجام دیدار هایی در عمان و عربستان ادامه یابد، - درخواست آمریکا از انصارالله برای عدم حمله به بنادر نفتی! نماینده آمریکا در امور یمن که در منطقه به سر می برد، در ادعایی مضحک مدعی شد: انصارالله بنادر نفتی را هدف قرار ندهد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه وزارت خارجه آمریکا، تیموتی لیندرکینگ نماینده آمریکا در امور یمن در جریان سفر خود به منطقه که از دیروز آغاز شد و قرار است تا فردا سه شنبه به منظور انجام دیدار هایی در عمان و عربستان ادامه یابد، به تکرار مواضع خصمانه کشورش علیه مردم مظلوم یمن پرداخت.

نماینده آمریکا در امور یمن با صدور بیانیه ای که در این وبگاه آمده است، ادعا کرد: از حوثی ها می خواهیم تا فوراً حملاتشان را به بنادر متوقف کنند؛ این حملات به عرضه انرژی در دنیا ضربه می زند.

در بیانیه وزارت خارجه آمریکا به نقل از این مقام آمریکایی ادعا شده است: در این لحظه حساس به حوثی ها یادآوری می کنیم که یمنی ها خواستار صلح هستند نه بازگشت به جنگ! چنین حملاتی تنها خطر فرو بردن یمنی ها در چرخه خشونت و رنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست آمریکا از انصارالله برای عدم حمله به بنادر نفتی!

درخواست آمریکا از انصارالله برای عدم حمله به بنادر نفتی!