مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 23:152022-11-28حوادث

پسری در تله زن جوان!


خودم هم نفهمیدم چگونه در دام زنی افتادم که با توسل به حیله و نیرنگ خودش را به من نزدیک کرد و حالا نه تنها پول هایم را بالا کشیده است بلکه از رابطه گذشته من با دختری سوء استفاده می کند که پدر و مادر آن دختر با ازدواج ما موافقت نکردند و .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این ها بخشی از اظهارات پسر 24 ساله ای است که برای رهایی از اخاذی های یک زن جوان دست به دامان قانون شده بود تا شاید چاره ای برای جلوگیری از یک رسوایی بزرگ بیندیشد.

او با بیان این که در یک شرکت هرمی بازاریابی عضو شده است درباره این ماجرا به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: بعد از آن که در رشته علوم تجربی دیپلم گرفتم در آزمون سراسری (کنکور) هم شرکت کردم اما رتبه ام آن قدر بالا بود که در هیچ رشته دانشگاهی پذیرفته نشدم و به همین دلیل بار و بندیلم را بستم و عازم خدمت سربازی شدم تا مسیر زندگی ام را انتخاب کنم.

پدرم مردی زحمتکش است که با پاکبانی لقمه ای نان حلال بر سر سفره ما می گذاشت اما متاسفانه من دچار اشتباه جوانی شدم و پس از پایان خدمت سربازی به بیراهه رفتم.

با آن که مشکلات مالی زیادی داشتیم و روزگار را به سختی سپری می کردیم اما من عاشق دختری شدم که فکر می کردم با او مسیر خوشبختی را طی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسری در تله زن جوان!

پسری در تله زن جوان!