مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 23:152022-11-28سياسي

مناظره داغ بر سر ضرورت های گفتگوی ملی


نشست «ضرورت های گفت وگوی ملی» در اتاق گفت وگوی شفقنا با حضور حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و علی باقری، عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان برگزار شد.

- نشست ضرورت های گفت وگوی ملی در اتاق گفت وگوی شفقنا با حضور حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و علی باقری، عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل این نشست را در ادامه می خوانید: ترقی: تحرکات دشمن با افزایش رضایتمندی مردم بی اثر می شود حمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه اسلامی، در ابتدای این نشست در ارزیابی خود از حوادث و اعتراضات اخیر گفت: انقلاب اسلامی، همانند انقلاب صدر اسلام در حرکت تکاملی خودش به طور طبیعی با موانع و چالش هایی روبه رو می شود که ناشی از دشمنی های مستمر مخالفین اسلام و انقلاب اسلامی است و در این دشمنی، طبیعتا نفاق، منافقین و عواملی که جامعه پذیری سیاسی و دینی نداشتند، به این مجموعه اضافه می شوند.

در صدر اسلام این نوع حرکت ها، حرکت های ارتجاعی تلقی می شود که قصد دارد روند انقلاب را از مسیر اصلی خارج و به روند قبل از انقلاب بازگرداند و جامعه را دوباره به شرایطی برگرداند که همانند زمان صدر اسلام اشراف قریش حاکم بر جامعه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره داغ بر سر ضرورت های گفتگوی ملی

مناظره داغ بر سر ضرورت های گفتگوی ملی