مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 22:352022-11-28اقتصادي

تکمیل پروژه مسکن مهر آستارا مستلزم همکاری ساکنین است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به آماده نشدن تعداد بالایی از واحدهای مسکن مهر برخی از شهرهای استان گفت: تکمیل پروژه مسکن مهر آستارا مستلزم همکاری ساکنین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیاوش آقاجانی عصر دوشنبه در نشست با فرماندار آستارا با بیان اینکه در حال حاضر مشکل نیمی از مراجعین به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مربوط به مسکن مهر است، گفت: در شهرستان رشت شرایط در این خصوص به مراتب بدتر از سایر شهرستان ها است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از عدم آماده شدن حدود 1300 تا 1400 واحد در شهرستان رشت خبر داد و گفت: 2 برابر این آمار و در مجموع حدود چهار تا پنج هزار نفر نیز درگیر موضوع هستند و با طولانی شدن پروژه و افزایش هزینه، آنها نیز مجبور به پرداخت هستند.

آقاجانی ادامه داد: تعریف فعالیت های تعاونی با این شرایط زیر سوال می رود چرا که در قالب تعاونی افراد باید در سود و زیان به صورت برابر شریک باشند اما در حال حاضر شرایط خاصی را شاهد هستیم به طوری که در یک تعاونی فردی با پرداخت مبلغی مقبول در سال 93 در واحد خود استقرار دارد اما در همان تعاونی فردی با پرداخت مبلغی بیشتر هنوز در خانه مستقر نشده و بلوک هنوز تکمیل نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه مسکن مهر آستارا مستلزم همکاری ساکنین است

تکمیل پروژه مسکن مهر آستارا مستلزم همکاری ساکنین است