مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 21:552022-11-28سياسي

اولین نیاز در جهاد تبیین «شرح صدر» است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه اولین نیاز در جهاد تبیین شرح صدر است، تاکید کرد: ما باید در شرح صدر به دنبال اهداف بلند و اولویت های اساسی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی بعد از ظهر دوشنبه در دوره آموزشی جهادگران تبیین ویژه سر شبکه های تبلیغی و تبیینی تبلیغات اسلامی قزوین اظهار کرد: وقتی ما قرآن را به عنوان بیان می شناسیم و خدای متعال از آن به عنوان کتاب مبین نام می برد یعنی کار قرآن تبیین همه آن چیزی است که انسان به آن نیازمند است.

وی با بیان اینکه کتاب مبین بودن قرآن بدین معناست که مواد تبیین را نیز او باید به ما بدهد، افزود: معرفت نسبت به خدا، اعتقاد به قیامت، نادیده گرفتن دشمنی دشمنان، مذموم بودن پدیده شوم دنیا پرستی باید برای جامعه تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: کار اصلی ائمه تبیین بود و اصلاً امیرالمومنین (ع) را باید مجاهد راه تبیین دانست.

وی ادامه داد: خداوند در آیه وَ أَنْزَلْنا إِلَیْکَ الذِّکْرَ لِتُبَیِّنَ لِلنَّاسِ ما نُزِّلَ إِلَیْهِمْ مأموریت اصلی پیامبر اکرم (ص) را تبیین می داند و باید ببینیم ما چقدر به عنوان امت پیامبر (ص) به این آیه جامه عمل پوشانده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نیاز در جهاد تبیین «شرح صدر» است

اولین نیاز در جهاد تبیین «شرح صدر» است