مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 21:202022-11-28ورزشي

برزیل بدون نیمار هم برنده شد/ صعود طلایی ها جام به مرحله حذفی


تیم ملی فوتبال برزیل دومین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را با برتری برابر سوییس به پایان برد تا تکلیف صعودش به دیدار سوم کشیده نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دیدار تیم های ملی فوتبال برزیل و سوییس از گروه G بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی از ساعت 19:30 دقیقه امروز دوشنبه در ورزشگاه 974 دوحه برگزار شد که طی آن طلایی پوشان پرافتخار برابر حریف اروپایی خود به برتری یک بر صفر رسیدند.

برزیل و سوییس در شرایطی گام در این میدان گذاشته بودند که پیش از این دیدار تیم های صربستان و کامرون به تساوی 3 به 3 دست پیدا کرده بودند تا هر دو تیم یک امتیازی شوند و در رده سوم و چهار جدول قرار بگیرند.

تیم ملی فوتبال سوییس در جام جهانی 2022 تساوی این دو تیم باعث شد که سوییس و برزیل با 3 امتیاز از شانس بالایی برای صعود برخوردار باشند و تیمی که در دیدار امروز به پیروزی می رسید با 6 امتیاز صعودش را به مرحله بعد قطعی می کرد.

با این حال نیمه اول دیدار تیم های برزیل و سوییس چنگی به دل نزد و دو تیم نتوانستند بازی تماشاگر پسندی را به نمایش بگذارند.

برزیل در این دیدار نیمار ستاره تکنیکی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و شاید غیبت این بازیکن در جذاب نشدن فنی آن تاثیر داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برزیل بدون نیمار هم برنده شد/ صعود طلایی ها جام به مرحله حذفی

برزیل بدون نیمار هم برنده شد/ صعود طلایی ها جام به مرحله حذفی