مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 21:002022-11-28سياسي

تأکید حکیم بر ضرورت پایبندی به قانون اساسی برای عبور از اختلافات


سید عمار حکیم در گفتگو با رییس حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق بر اهمیت گفتگو و پایبندی به قانون اساسی و اولویت دادن به منافع ملی برای پشت سر گذاشتن اختلافات بغداد و اربیل تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق، سید عمار حکیم در دیدار بافل طالبانی رییس اتحادیه میهنی کردستان، تاریخ مشترک فعالیت با سران این حزب و شخص جلال طالبانی ، بنیان گذار اتحادیه میهنی، را یادآور شد و بر اهمیت تقویت روابط و هماهنگی در مواضع در راستای خدمت به ملت عراق تأکید کرد.

در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر اهمیت گفتگو و پایبندی به قانون اساسی و اولویت دادن به منافع ملی برای پشت سر گذاشتن اختلافات بغداد و اربیل تأکید کرد.

وی همچنین بر اهمیت تصویب قوانین مهمی که موجب تقویت ثبات در نظام سیاسی می شود و به منافع ملت عراق ارتباط پیدا می کند، تأکید کرد.

حکیم در ادامه بر اهمیت حمایت از دولت در روند مبارزه با فساد و تأمین خدمات و بازیابی اعتماد ملت به روند سیاسی کشور تأکید کرد و گفت: این دولت از امکاناتی برای موفقیت برخوردار است که در دیگر دولت ها فراهم نبود و موفقیت آن به نفع همه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید حکیم بر ضرورت پایبندی به قانون اساسی برای عبور از اختلافات

تأکید حکیم بر ضرورت پایبندی به قانون اساسی برای عبور از اختلافات