مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 20:502022-11-28ورزشي

مسابقه فوتبال ایران و آمریکا را در سینماها ببینید + جزییات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران در گفتگویی در تشریح تصمیم اتخاذ شده از سوی سازمان سینمایی برای اکران بازی حساس تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در قالب جام جهانی قطر، - مسابقه فوتبال ایران و آمریکا را در سینماها ببینید + جزییات سخنگوی انجمن سینماداران قیمت درنظر گرفته شده برای فروش بلیت سانس های اکران بازی تیم ملی ایران و آمریکا در تمامی سینما های کشور را 45 هزار تومان اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران در گفتگویی در تشریح تصمیم اتخاذ شده از سوی سازمان سینمایی برای اکران بازی حساس تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در قالب جام جهانی قطر، در سینما های کشور، گفت: قیمت بلیت برای تماشای بازی ایران و آمریکا در همه سالن ها در سراسر کشور 45 هزار تومان تعیین شده است.

علاقمندان می تواند از طریق سه سایت ایران تیک، سینماتیکت و گیشه 7 در هر سالنی که علاقه دارند، اقدام به رزرو و خریداری بلیت کنند.

وی با اشاره به امکان خرید بلیت حضوری برای اکران این دیدار تأکید کرد: از همین امشب سایت بلیت فروشی فعال شده و علاقه مندان می توانند از سایت های مربوط به سالن های سینمایی هم اقدام به خریداری بلیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه فوتبال ایران و آمریکا را در سینماها ببینید + جزییات

مسابقه فوتبال ایران و آمریکا را در سینماها ببینید + جزییات