مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 19:352022-11-28ورزشي

جزییات اکران بازی ایران و آمریکا در سینماها/ قیمت بلیت چقدر است؟


محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران قیمت درنظر گرفته شده برای فروش بلیت سانس های اکران بازی تیم ملی ایران و آمریکا در تمامی سینماهای کشور را 45 هزار تومان اعلام کرد.

- محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران در گفتگو با برای اکران بازی حساس تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در قالب جام جهانی قطر، در سینماهای کشور، گفت: قیمت بلیت برای تماشای بازی ایران و آمریکا در همه سالن ها در سراسر کشور 45 هزار تومان تعیین شده است.

علاقمندان می تواند از طریق سه سایت ایران تیک، سینماتیکت و گیشه 7 در هر سالنی که علاقه دارند، اقدام به رزرو و خریداری بلیت کنند.

وی با اشاره به امکان خرید بلیت حضوری برای اکران این دیدار تأکید کرد: از همین امشب سایت بلیت فروشی فعال شده و علاقه مندان می توانند از سایت های مربوط به سالن های سینمایی هم اقدام به خریداری بلیت کنند.

صابری درباره ظرفیت در نظر گرفته شده برای مخاطبان این دیدار هم گفت: تمامی سالن های سینمایی در سراسر کشور با ظرفیت صددرصد می توانند میزبان علاقمندان این دیدار باشند.

سخنگوی انجمن سینماداران درباره تمهیدات در نظر گرفته شده برای مواجهه با حواشی احتمالی هم گفت: با توجه به تجربه هایی که در سالن های قبل داریم، امیدواریم این برنامه به بهترین شکل برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اکران بازی ایران و آمریکا در سینماها/ قیمت بلیت چقدر است؟

جزییات اکران بازی ایران و آمریکا در سینماها/ قیمت بلیت چقدر است؟