مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 19:002022-11-28بين الملل

رایزنی رییس حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق با سفیر ایران در بغداد


  بافیل طالبانی ، رییس حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق و فرزند بزرگ جلال طالبانی، رییس جمهور فقید عراق، پذیرای محمد کاظم آل صادق، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد بود.

-  "بافیل طالبانی"، رییس حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق و فرزند بزرگ جلال طالبانی، رییس جمهور فقید عراق، پذیرای محمد کاظم آل صادق، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سفارت ایران در عراق ، در این ملاقات آل صادق با تبریک به مناسبت تشکیل دولت جدید در عراق و تاکید بر حمایت های ارزشمند حزب اتحادیه میهنی کردستان از روندهای منجر به تشکیل این دولت، بر پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از حاکمیت و دولت عراق تاکید و خواهان گسترش بیش از پیش مناسبات دو کشور از جمله با اقلیم کردستان شد .

بافیل طالبانی نیز با تشکر از اهتمام ایران نسبت به حفظ ثبات سیاسی در عراق از حمایت های جمهوری اسلامی ایران برای تشکیل هر چه سریع تر دولت قدردانی و بر لزوم حفظ حاکمیت دولت مرکزی بغداد تاکید کرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران هم تداوم وحدت میان قومیت ها و گروه های مختلف در عراق را مایه استحکام بنای سیاسی عراق و استمرار صلح و ثبات در منطقه دانست.

بافیل طالبانی ابراز امیدواری کرد که سفر قریب الوقوع نخست وزیر عراق به تهران، گام موثر دیگری در توسعه روابط دو کشور با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی رییس حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق با سفیر ایران در بغداد

رایزنی رییس حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق با سفیر ایران در بغداد