مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 17:002022-11-28سياسي

قاضی و وکیل باید فهم و درک سیاسی داشته باشند اما سیاسی کاری نکنند


قاضی و وکیل باید فهم و درک سیاسی داشته باشند اما سیاسی کاری نکنند اگر قاضی و وکیل، سیاسی کاری پیشه کردند آنگاه دیگر نمی توانند به حق و عدالت و انصاف رفتار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، نشست رییس قوه قضاییه با اعضای هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز در راستای رویه و مشی ریاست عدلیه طی 17 ماه اخیر در برگزاری نشست های هم اندیشی و گفت وگومحور با اقشار مختلف مردمی و نخبگانی کشور برگزار شد.

توصیه های تخصصی و کاربردی رییس عدلیه در باب حفظ استقلال و سلامت دو نهاد قضاوت و وکالت: قاضی و وکیل باید فهم و درک سیاسی داشته باشند اما اگر قاضی و وکیل، سیاسی کاری پیشه کردند آنگاه دیگر نمی توانند به حق و عدالت و انصاف رفتار کنند.

در راستای رویه و مشی ریاست عدلیه طی 17 ماه اخیر در برگزاری نشست های هم اندیشی و گفت وگومحور با اقشار مختلف مردمی و نخبگانی کشور، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با اعضای هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز دیدار و گفت وگو کرد.

رییس قوه قضاییه در این نشست طی سخنانی، توصیه هایی تخصصی و کاربردی را در باب حفظ استقلال و سلامت دو نهاد قضاوت و وکالت مطرح کرد و اظهار داشت: وکیل و قاضی برای تحقق عدالت و استیفای حق مورد اعتماد مردم و جامعه می باشند؛ لذا باید نهایت تلاش و مساعی را در راستای صیانت و حفاظت از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی و وکیل باید فهم و درک سیاسی داشته باشند اما سیاسی کاری نکنند

قاضی و وکیل باید فهم و درک سیاسی داشته باشند اما سیاسی کاری نکنند