مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 16:352022-11-28سياسي

آغاز پرداخت کارانه پرستاران خراسان جنوبی


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از آغاز پرداخت کارانه پرستاران خبر داد و گفت: شروع این برنامه در این شرایط اقتصادی دولت سیزدهم و با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اقدام مطلوبی بود.

- سید محمدموسوی میرزایی، امروز دوشنبه 7 آذر در دیدار جمعی از پرستاران شهر بیرجند با نماینده ولی فقیه در استان که در آستانه میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار برگزار شد، با اشاره به دغدغه رفع مشکلات پرستاران در سطح کلان، اظهار کرد: پرستاری و خدمات مربوط به آن بدنه عظیمی در مجموعه بهداشت و درمان است و همه ما خدمت رسانی به مردم و بیماران را وظیفه خود می دانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در این استان حدود 1705 پرستار، بهیار، اتاق عمل، بیهوشی و سایر حوزه ها مشغول کار هستند که از این تعداد هزار و 365 نفر پرستار در 14 بیمارستان سطح استان در حال خدمات رسانی هستند، افزود: نقش کادر درمان به ویژه پرستاران در دوران همه گیری کرونا فراموش نشدنی است چراکه آن ها از جان خود مایه گذاشتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به تلاش های شبانه روزی پرستاران برای خدمت رسانی به بیماران، خاطرنشان کرد: خدا را شاکر هستیم که در راستای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی که یکی از دغدغه های همیشگی همکاران تعرفه گذاری خدمات پرستاری بود این اقدام برای اولین با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پرداخت کارانه پرستاران خراسان جنوبی

آغاز پرداخت کارانه پرستاران خراسان جنوبی