مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 16:252022-11-28سياسي

فرزندان شهدا پا به پای بقیه دانشجویان در حوزه علمی تلاش می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور، رییس سازمان امور دانشجویان در مراسم تفاهم نامه جایزه ملی سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: - رییس سازمان امور دانشجویان گفت: اختتامیه این جشنواره در سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می شود ما می خواهیم از طریق این جشنواره نشان دهیم که فرزندان شهدا پا به پای بقیه دانشجویان در حوزه علمی تلاش می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور، رییس سازمان امور دانشجویان در مراسم تفاهم نامه جایزه ملی سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: زمانی که به سازمان امور دانشجویان آمدیم در قبال دانشجویان و فرزندان شهدا وظایفی داریم که از هدایت تحصیلی گرفته تا برنامه های فرهنگی برای فرزندان شهدا باید انجام شود.

  وی افزود: از جنبه فردی و اخلاقی نیز وظایفی در قبال فرزندان شهدا داریم و هر چقدر در ابن زمینه کار کنیم باز کم است و سعی می کنیم وظیفه خود را انجام دهیم.

  داداش پور اضافه کرد: اختتامیه این جشنواره در سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می شود ما می خواهیم از طریق این جشنواره نشان دهیم که فرزندان شهدا پا به پای بقیه دانشجویان در حوزه علمی تلاش می کنند و از نسل پدرانشان هستند و مانند پدرانشان که ایثار کردند مسیر و راه پدران خود را می روند که منشا خیر و برکت برای کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان شهدا پا به پای بقیه دانشجویان در حوزه علمی تلاش می کنند

فرزندان شهدا پا به پای بقیه دانشجویان در حوزه علمی تلاش می کنند