مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 16:202022-11-28فرهنگي

فیلم های آموزشی ضعیف هستند


کلاکت آغاز جشنواره فیلم رشد به صورت همزمان به دست یوسف نوری ( وزیر آموزش و پرورش) و دانش آموزان مدرسه شهدای شوش شیراز( محل تحصیل شهید آرشام سرایداران) از شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ زده شد.

- کلاکت آغاز جشنواره فیلم رشد به صورت همزمان به دست یوسف نوری ( وزیر آموزش و پرورش) و دانش آموزان مدرسه شهدای شوش شیراز( محل تحصیل شهید آرشام سرایداران) از شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ زده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده،آیین افتتاحیه پنجاه و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد ظهر امروز (7 آذر ماه) در مدرسه دارالفنون تهران برگزار شد.

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد دانش آموزان، معلمان و هنرمندان شهید اظهار کرد: یکی از برکات نهاد مقدس بسیج زنده کردن هنر مکتبی بود که شهید آوینی پرچمدار این موضوع بود.

وی با اشاره به حضور مجازی دانش آموزان مدرسه شهدای شوش شیراز در این مراسم اضافه کرد: یاد و خاطره شهدای دانش آموز در شیراز و ایذه را گرامی می داریم و برای خانواده آنان طلب صبر و اجر داریم.

نوری به اهمیت سینما اشاره کرد و گفت: سینما آن قدر مهم است که در هالیوود یا بالیوود برای تحکیم سلطه یا هویت به کار گرفته شده است، در نظام تعلیم و تربیت هم برای ارتقای یادگیری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های آموزشی ضعیف هستند

فیلم های آموزشی ضعیف هستند