مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 15:452022-11-28اقتصادي

پروژه ها و ظرفیت های جدید نقطه قوت محورسازان ایران خودرو است


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بازدید از شرکت محورسازان گفت: این شرکت با انگیزه و برنامه ریزی دقیق و همچنین اجرای پروژه های توسعه ای توان تامین نیازهای داخلی را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- عزت اله اکبری تالارپشتی با بیان این که برای توسعه بیش تر، حضور در بازارهای خارجی ضروری است، ادامه داد: لازم است محصولات محورسازان قابلیت عرضه و حضور در بازارهای جهانی را داشته باشند و می توان با مشارکت با شرکت های خارجی حضور موثرتری در بازارهای جهانی داشت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، به توسعه روابط خارجی در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: کشورهای عضو شانگهای، بریکس و آ.

سه.

آن و کشورهای همسایه، از ظرفیت های خوبی برای صادرات قطعات شرکت قطعه سازی و صنعتی مانند محورسازان برخوردار هستند.

اکبری تالارپشتی نقطه قوت محورسازان را نیروی انسانی خلاق دانست و گفت: داشتن نیروی انسانی متخصص و متعهد و همچنین مدیریت خوب، باعث خواهد شد نیروها با تکیه بر علم روز قادر به طراحی و تولید قطعات مورد نیاز باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: کیفیت قطعات تولید شده مانند محورهای خودرو و مجموعه کمک فنر محورسازان قابل قبول است و انتظار داریم همکاری با شرکت های دانش بنیان اقدامات لازم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ها و ظرفیت های جدید نقطه قوت محورسازان ایران خودرو است

پروژه ها و ظرفیت های جدید نقطه قوت محورسازان ایران خودرو است