مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 15:302022-11-28اقتصادي

انتقاد فرماندار هشترود از پرداخت نشدن غرامت بیمه کشاورزی


فرماندار هشترود از مسئولان بیمه محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی به دلیل پرداخت نشدن غرامت سال زراعی گذشته انتقاد کرد و گفت: متاسفانه پرداخت نشدن به موقع بیمه باعث شده است کشاورزان رغبت چندانی به بیمه محصولات خود نداشته باشند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود از مسئولان بیمه محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی به دلیل پرداخت نشدن غرامت سال زراعی گذشته انتقاد کرد و گفت: متاسفانه پرداخت نشدن به موقع بیمه باعث شده است کشاورزان رغبت چندانی به بیمه محصولات خود نداشته باشند.

علیرضا توری، دوشنبه، 7 آذرماه، در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بیمه محصولات کشاورزی شهرستان هشترود افزود: هشترود رتبه اول در سطح بیمه محصولات کشاورزی استان را داراست تا جایی که سال گذشته 50 هزار هکتار زیر چتر بیمه قرار گرفت و در برخی موارد متاسفانه 20 تا 80 درصد خسارت خشکسالی و سرمازدگی و در برخی موارد هم طوفان شن به این مزارع و باغات وارد شد اما بیمه تاکنون به تعهدات خود عمل نکرده است.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ وجه و خسارتی به کشت نخود در شهرستان پرداخت نشده است، اظهارکرد: نخودکاران طی سال زراعی جاری از بیمه کردن محصولات خود امتناع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار هشترود از پرداخت نشدن غرامت بیمه کشاورزی

انتقاد فرماندار هشترود از پرداخت نشدن غرامت بیمه کشاورزی