مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 15:302022-11-28سياسي

پروژه پل غدیر همدان صرفا با نگاه فنی دیده شود


همدان_ رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: موارد پروژه پل غدیر فقط با نگاه فنی دیده شود و نگاه سیاسی بر آن متوقف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی حیدری در جلسه علنی صحن شورا در خلال ارائه گزارش کمیسیون فنی و عمرانی از بررسی وضعیت پل غدیر، با بیان اینکه در پروژه مهم پل غدیر باید نگاه سیاسی متوقف شده و این موضوع را از منظر فنی بنگریم، گفت: نباید روند و فرآیند قانونی و فنی چنین پروژه های مهمی دستخوش بالا و پایین های سیاسی شود.

وی اظهار کرد: در سه پروژه نیمه تمام مهم شهر شامل تقاطع غیر همسطح غدیر، تقاطع غیر همسطح سردار همدانی و پارکینگ آقاجانی بیگ، آن طور که باید کار پیش نرفته است.

حیدری با بیان اینکه حساسیت پروژه پل غدیر از چند باب حائز اهمیت است، گفت: این تقاطع به عنوان بخش مهمی از کریدور مرکز به غرب ایفای نقش می کند و این محور در ایام خاص سال از جمله ایام اربعین، نوروز و عید فطر مسیر تردد مسافران بسیاری بوده و اهمیت ویژه ای دارد.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: سابقه اتفاقات تلخ در برخی پروژه های عمرانی شهرداری طی سال های گذشته را شاهد بودیم که اگر از آنها عبرت نگیریم، تکرار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه پل غدیر همدان صرفا با نگاه فنی دیده شود

پروژه پل غدیر همدان صرفا با نگاه فنی دیده شود