مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 15:252022-11-28سياسي

ناامیدی جوانان خواست دشمن است


فرماندار مشهد با اشاره به بروز ناآرامی های اخیر در کشور گفت: دشمن از مدت ها قبل برنامه داشت تا در ایران اسلامی ناآرامی ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن داوری صبح دوشنبه در دیدار با جمعی از بسیجیان نواحی مقاومت در مشهد که به میزبانی مسجد امام خمینی (ره) شهرک ابوذر مشهد برگزار شد، با اشاره به بروز ناآرامی های اخیر در کشور اظهارکرد: دشمن از مدت ها قبل برنامه داشت تا در ایران اسلامی ناآرامی ایجاد کند.

دخترخانمی که در ابتدای این اغتشاشات فوت کرد، بهانه ای برای دشمن شد تا آشوب ها را در کشور ما آغاز کنند.

فرماندار مشهد افزود: همه ما باید به خود ببالیم که در دوران ما، مردی قیام کرد که هر روز می گذرد، انسان بر تدابیر او بیشتر ایمان می آورد.

اینکه به امام عظیم الشأن، معمار انقلاب می گوییم؛ به خاطر خصوصیت های ویژه ای بود که در شخصیت ایشان متجلی می شد؛ با آن بصیرت، درایت و آینده نگری فوق العاده که برای یک کشور 36 میلیون نفری، دستور تشکیل یک ارتش 20 میلیونی در قالب سازمان بسیج مستضعفین را صادر کرد تا به برکت این تدبیر، آینده نظام را تضمین باشد.

وی افزود: نوآوری غرب آن است که حاکمیت در اختیار مردم قرار بگیرد اما این دستاورد جدیدی است که در هیچکدام از نظام های طاغوتی آنان محقق نشده اما ایران اسلامی 43 سال است که در قالب شجره طیبه ای بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامیدی جوانان خواست دشمن است

ناامیدی جوانان خواست دشمن است