مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 15:152022-11-28سياسي

امیرعبداللهیان: مواضع و اظهارات غربی ها دوگانه و منافقانه است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با خبرنگاران تحریم شده از سوی کشور های غربی دیدار کرد و در این نشست صمیمی، - وزیر امور خارجه کشورمان گفت: سیاستمداران غربی علیرغم آنکه ادعا می کنند از رسانه آزاد حمایت می کنند، در عمل نشان داده اند که مواضع و اظهاراتشان منافقانه و دوگانه است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با خبرنگاران تحریم شده از سوی کشور های غربی دیدار کرد و در این نشست صمیمی، از اقدامات آمنه سادات ذبیح پور و علی رضوانی به سبب تلاش صادقانه در مسیر اطلاع رسانی تقدیر و تشکر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار، مؤثر بودن عملکرد این دو خبرنگار در حوزه اطلاع رسانی حرفه ای از تحولات کشور را دلیل تحریم های اعمال شده علیه آن ها دانست و تاکید کرد: سیاستمداران غربی علیرغم آنکه ادعا می کنند از رسانه آزاد حمایت می کنند، در عمل نشان داده اند که مواضع و اظهاراتشان منافقانه و دوگانه است.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: وظیفه ما در دستگاه سیاست خارجی، حمایت قوی، از تحریم شدگان و دفاع از اندیشه های انسانی و حق است و وزارت امور خارجه در این مسیر از حقوق افرادی که مورد تحریم های ظالمانه، غیرانسانی و مخالف با حقوق بشر و آزادی بیان قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: مواضع و اظهارات غربی ها دوگانه و منافقانه است

امیرعبداللهیان: مواضع و اظهارات غربی ها دوگانه و منافقانه است