مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 14:502022-11-28سياسي

26 منطقه پرخطر آسیب های اجتماعی در مازندران شناسایی شد


معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان این که آسیب های اجتماعی استان سامان می یابد، از شناسایی 26 منطقه پرخطر در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی بعدازظهر دوشنبه در جمع نخبگان بسیجی استان با اشاره به آسیب های فرهنگی گفت: وجود یک میلیون و200 هزار واحد ویلای اقامتی در مازندران سبک زندگی در این استان را تحت تأثیر قرار دارد و مازندران در هجوم طبقه متوسط شهری با رواج پدیده های فرهنگ غربی و افزایش آمار طلاق زخم دیده است.

وی با تبیین رویکرد جدید حوزه معاونت سیاسی امنیتی برای کاهش آسیب های حوزه اجتماعی افزود: مازندران در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر و پدافند غیرعامل به ترتیب رتبه های سوم و دوم کشور را حائز شد.

این مسئول با اظهار نگرانی از پیری جمعیت در مازندران ادامه داد: امسال در حوزه جوانی جمعیت 400 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

سلگی با اشاره به موفقیت مازندران در شناسایی و کنترل آسیب های اجتماعی در 26 منطقه پرخطر افزود: با هدف کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی طرح های ویژه ای در استان در دست اجرا است.

این مسئول با تاکید بر عزم قاطع مدیریت ارشد اجرایی مازندران برای حل چالش های بنیادی استان گفت: درپیگیری این رویکرد اتاق معاونت سیاسی امنیتی استانداری به اتاق کار تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 منطقه پرخطر آسیب های اجتماعی در مازندران شناسایی شد

26 منطقه پرخطر آسیب های اجتماعی در مازندران شناسایی شد