مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 14:352022-11-28سياسي

حل مشکل فقر و اقتصاد در گرو حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان است


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تنها راه دستیابی عادلانه و حل مشکل فقر و اقتصاد حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان است.

- ایسنا/زنجان معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تنها راه دستیابی عادلانه و حل مشکل فقر و اقتصاد حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان است.

عباس بابایی صبح امروز (7 آذر ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به برگزاری رویداد ملی تا ثریا ، اظهار کرد: این رویداد فناورانه روز پنج شنبه در دانشگاه زنجان به مدت یک روز برگزار می شود.

وی با ارائه تعریفی از اقتصاد دانش بنیان، عنوان کرد: اقتصاد دانش بنیان به این معنا است که ما بتوانیم از دانش و فناوری پیشرفته برخوردار بوده و نقش آفرینی فراوان و کاملی را در همه عرصه های تولید داشته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه اقتصاد دانش بنیان سبب کاهش هزینه های تولید و افزایش بهره وری می شود، ادامه داد: امروز یکی از مشکلات اساسی ما در کشور کاهش بهره وری است که در صنایع و حتی کارهای دولتی نیز این را به وضوح می بینیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تنها راه دستیابی عادلانه و حل مشکل فقر و اقتصاد حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان است؛ با توضیح این موضوع که اقتصاد دانش بنیان سبب افزایش کیفیت محصولات و قابلیت رق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل فقر و اقتصاد در گرو حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان است

حل مشکل فقر و اقتصاد در گرو حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان است