مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 14:252022-11-28دانش

کپسول دراگون برای فضانوردان بستنی برد


فضاپیمای باری دراگون(Dragon) شرکت اسپیس ایکس برای تحویل آرایه های خورشیدی، دانه ها و موارد دیگر به ایستگاه فضایی بین المللی متصل شد.

- فضاپیمای باری دراگون(Dragon) شرکت اسپیس ایکس برای تحویل آرایه های خورشیدی، دانه ها و موارد دیگر به ایستگاه فضایی بین المللی متصل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، فضاپیمای تدارکاتی رباتیک دراگون در روز یکشنبه حوالی ساعت 7:30 صبح به وقت منطقه زمانی شرقی(16:00 به وقت ایران) به ایستگاه فضایی بین المللی متصل شد تا چندین تُن آذوقه تازه، صفحات خورشیدی جدید و حتی مقداری بستنی را به این آزمایشگاه در حال گردش در مدار تحویل دهد.

جاش کاسادا(Josh Cassada)، فضانورد ناسا پس از اتصال موفقیت آمیز این کپسول گفت: ما هیجان زده هستیم که بسته ها را باز کنیم و کار را آغاز کنیم.

مگان هاروی(Megan Harvey) نیز از مرکز کنترل پاسخ داد: امیدوارم بتوانید به زودی از بستنی هایی که منتظر آن ها بودید، لذت ببرید.

فضاپیمای باری اسپیس ایکس بعد از ظهر روز شنبه(26 نوامبر) از مرکز فضایی کندی ناسا در فلوریدا بر فراز موشک فالکون 9 به فضا پرتاب شد.

داخل دراگون حدود 7700 پوند(3500 کیلوگرم) محموله بسته بندی شده است.

این محموله شامل دو آرایه خورشیدی جدید برای ایستگاه فضایی بین المللی بود که برای تقویت بال های خورشیدی موجود در این ایستگاه طراحی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کپسول دراگون برای فضانوردان بستنی برد

کپسول دراگون برای فضانوردان بستنی برد