مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 14:102022-11-28اقتصادي

طرح ایجاد شناسنامه فنی ساختمان در اهواز تصویب شد


در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اهواز طرح ایجاد شناسنامه فنی ساختمان به منظور جلوگیری از تخلف پیش فروش یک واحد ساختمانی به چندین نفر تصویب شد.

- حمید دغاغله رییس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر اهواز در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر که امروز (7 آذرماه) برگزار شد، در خصوص طرح ایجاد شناسنامه فنی ساختمان اظهار کرد: در سال های اخیر پیش فروش ساختمان های در حال ساخت، مشکلات عدیده ای برای مردم به وجود آورده به گونه ای که در یک مورد یک ساختمان 12 واحده به 200 نفر فروخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در سال 97 قانون ایجاد شناسنامه فنی ساختمان تصویب شد بنابراین ایجاد این شناسنامه الزام قانونی است و همه مناطق شهرداری ملزم به رعایت آن هستند.

دغاغله بیان کرد: طبق بررسی های انجام شده، در منطقه یک شهرداری اهواز 173 پروانه ساختمانی صادر شده که تنها برای 33 مورد پروانه شناسنامه فنی صادر شده است و این شرایط در دیگر مناطق شهرداری نیز وجود دارد.

رییس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر اهواز گفت: بنابراین با صادر نشدن شناسنامه فنی، باب تخلف باز نگهداشته شده است اما با اجرای این طرح جلوی این تخلفات گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ایجاد شناسنامه فنی ساختمان در اهواز تصویب شد

طرح ایجاد شناسنامه فنی ساختمان در اهواز تصویب شد