مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 14:092022-11-28سياسي

گزارش نحوه تعهد ایران به پیمان پاریس در جلسه کمیسیون اصل 90 بررسی شد


سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس درباره جلسه اخیر این کمیسیون گفت: در این جلسه گزارش نحوه تعهد جمهوری اسلامی ایران به پیمان پاریس و شکایت واصله در کمیسیون درباره این موضوع پرونده ای در کمیسیون مطرح و گزارش آن مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در خصوص جلسه عصر روز گذشته این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه دو پرونده به منظور بررسی و جمع بندی نهایی با حضور اعضای کمیسیون مورد بررسی و اصلاح گزارش قرار گرفت.

وی افزود: پرونده اول در خصوص نقش الفاظ در قوانین و مقررات بود، در تبصره (14) قانون بودجه سنواتی منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه ها در جدولی مشخص می شود و در بند (27) این تبصره نیز عنوانی تحت عنوان و سایر اهداف مندرج در برنامه توسعه ششم کشور مطرح شده است و در نتیجه دست مجریان برای هزینه کرد منابع هدفمندی باز قرار داده شده است و دستگاه های نظارتی امکان نظارت دقیق در نحوه هزینه کرد منابع را ندارند.

نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس خاطر نشان کرد: اینگونه قانون نویسی با روح قانون که باید دقیق باشد، مغایرت دارد و در نتیجه در مواردی نظر قانونگذار را در نحوه هزینه کرد منابع تأمین نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش نحوه تعهد ایران به پیمان پاریس در جلسه کمیسیون اصل 90 بررسی شد

گزارش نحوه تعهد ایران به پیمان پاریس در جلسه کمیسیون اصل 90 بررسی شد