مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 14:002022-11-28سياسي

ساخت مگا آی سی یو 40 تحت خوابی بیمارستان گلستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون عمرانی و طرح های زیربنایی بنیاد برکت از راه اندازی بخش مراقبت های ویژه در استان خوزستان خبر داد و افزود: - با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام بخش مراقبت های ویژه بیمارستان گلستان اهواز به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون عمرانی و طرح های زیربنایی بنیاد برکت از راه اندازی بخش مراقبت های ویژه در استان خوزستان خبر داد و افزود: این بخش تخصصی مگا آی سی یو با ظرفیت 40 تخت خواب به همت بنیاد برکت راه اندازی شده و در بخش اورژانس بیمارستان گلستان اهواز آماده سرویس دهی به بیماران است.

محمد مهجوری خاطرنشان کرد: حجم کل سرمایه گذاری برای راه اندازی این بخش مراقبت های ویژه 500 میلیارد ریال است.

وی تاکید کرد: بخش مراقبت های ویژه راه اندازی شده از نیرو های مختصص و آموزش دیده بهره می برد و دارای تجهیزات پزشکی پیشرفته از جمله ونتیلاتور، تجهیزات مانیتورینگ، لوله های تغذیه، درن ها و کاتتر ها است.

معاون عمرانی و طرح های زیربنایی بنیاد برکت درباره فعالیت های این بنیاد در حوزه ساخت مراکز بهداشتی و درمانی در خوزستان توضیح داد: تا به امروز 47 مرکز بهداشتی و درمانی برکت در مناطق محروم و روستایی خوزستان به بهره برداری رسیده و وارد مدار پزشکی استان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مگا آی سی یو 40 تحت خوابی بیمارستان گلستان

ساخت مگا آی سی یو 40 تحت خوابی بیمارستان گلستان