مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 13:502022-11-28فرهنگي

روایت فرهنگ از ساختن «سلطان و شبان» با مهدی هاشمی و بازی کردن برای بیضایی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فرهنگ درباره «سلطان و شبان» گفت: گاهی وقتی می گوییم شاید همه چیز از یک جرقه آغاز شد تصور می شود شاید اغراق باشد، - روایت فرهنگ از ساختن سلطان و شبان با مهدی هاشمی و بازی کردن برای بیضایی موزه سینمای ایران در ادامه انتشار برنامه های تاریخ شفاهی خود به مناسبت زادروز داریوش فرهنگ، بخش هایی از گفت وگوی این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون را منتشر کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فرهنگ درباره سلطان و شبان گفت: گاهی وقتی می گوییم شاید همه چیز از یک جرقه آغاز شد تصور می شود شاید اغراق باشد، اما درباره سلطان و شبان واقعا همه چیز از یک جرقه بود.

یادم می آید در حوزه تئاتر از نظر کاری و مالی آشفته بازاری بوجودآمده بود و یک بن بست مطلق جلوی روی ما بود به همین دلیل به فکرمان رسید که در تلویزیون فعالیت داشته باشیم و بهترین روش برای ما این بود که به شعار گروه تئاتر پیاده برگردیم و به شعار آن توجه داشته باشیم که باید کار تازه ای انجام بدهیم و کاری باشد که هیچ فردی آنرا تا بحال انجام نداده باشد.

وی با اشاره به همکاری خود با مهدی هاشمی ادامه داد: یادم می آید فاصله خانه من و مهدی هاشمی کم بود و دائم باهم صحبت می کردیم که به چه داستانی برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فرهنگ از ساختن «سلطان و شبان» با مهدی هاشمی و بازی کردن برای بیضایی

روایت فرهنگ از ساختن «سلطان و شبان» با مهدی هاشمی و بازی کردن برای بیضایی