مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 13:502022-11-28سياسي

لزوم پاسخگویی درست مسئولان شهری / سامانه 137 توسعه یابد


رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری، گردشگری و توسعه شهری شورای شهر اهواز با تاکید بر لزوم پاسخگویی درست مسئولان، گفت: شهرداری باید امکانات سامانه 137 را توسعه دهد و ابزاری فراهم شود تا علاوه بر دریافت مطالبات مردم، - به سرعت مسائل پیگیری شوند.

سید محمدعلی پورموسوی در نطق پیش از دستور خود در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (7 آذرماه) برگزار شد، با اشاره به برخی صحبت های دیدار مقام معظم رهبری با بسیجیان اظهار کرد: تعریف حضرت آقا از بسیج این است که بسیج خدمت بی منت انجام می دهد.

فداکاری، مجاهدت بی انتظار، عمل گرایی، آرمان گرایی، انجام همزمان فعالیت و معنویت و زنده بودن را از ویژگی های بسیج برشمرده است و ان شاءالله این انقلاب تا پس از ظهور حضرت حجت(عج) منبعث از تفکر بسیجی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ایران اسلامی از اوج دشمنی های غرب و شرق، تحریم ها و توطئه های دشمنان در جایی قرار گرفته است که در رده دوم تا هجدهم دنیا در بسیاری از موضوعات قرار دارد و در حال حاضر نیز به مرجعیت علمی منطقه رسیده است.

پورموسوی بیان کرد: هر زمانی قدرت حاصل شود دشمنی نیز ایجاد می شود؛ جمهوری اسلامی در اوج قدرت قرار دارد و رگ توجه به غرب را بریده و نگاه به شرق دارد که این مساله موجب شده است دشمن توطئه های زیادی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پاسخگویی درست مسئولان شهری / سامانه 137 توسعه یابد

لزوم پاسخگویی درست مسئولان شهری / سامانه 137 توسعه یابد