مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 13:402022-11-28اقتصادي

صدور، تمدید و ارتقای 683 فقره پروانه اشتغال به کار مهندسی در سیستان و بلوچستان


رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: 683 فقره پروانه اشتغال به کار مهندسی، کاردانی و معمار تجربی در سالجاری با هدف اعتبار بخشی به جامعه مهندسی و رونق تولید مسکن در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل صادر و تمدید شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: 683 فقره پروانه اشتغال به کار مهندسی، کاردانی و معمار تجربی در سالجاری با هدف اعتبار بخشی به جامعه مهندسی و رونق تولید مسکن در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل صادر و تمدید شد.

محمد انصاری مقدم در گفت وگو با ایسنا- افزود: در حال حاضر 2 هزار و 333نفر عضو پروانه دار در هفت رشته مهندسی شامل معماری، شهرسازی، عمران، مکانیک، برق، نقشه برداری و ترافیک در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مشغول فعالیت هستند و پروانه اشتغال به کار مهندسی شاخص بسیار خوبی برای ادامه کار مهندسان با تجربه و ورود به کار و حرفه برای مهندسان جوان استان است.

وی گفت: پروانه اشتغال شخص حقیقی در هفت رشته مهندسی شامل معماری، شهرسازی، عمران، مکانیک، برق، نقشه برداری و ترافیک در صلاحیت های نظارت، طراحی یا محاسبه و اجرا صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور، تمدید و ارتقای 683 فقره پروانه اشتغال به کار مهندسی در سیستان و بلوچستان

صدور، تمدید و ارتقای 683 فقره پروانه اشتغال به کار مهندسی در سیستان و بلوچستان