مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 13:102022-11-28پزشكي

تاخیر 20ساله در ایجاد ایستگاه پایش سلامت عسلویه/مطالعات انجام شود


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تاکید بر راه اندازی ایستگاه پایش سلامت در عسلویه گفت: صنایع مستقر در عسلویه باید مسئولیت اجتماعی خود را فراتر از امروز ببینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکرم فرهادی صبح دوشنبه در نشست پاسخگویی مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: اهمیت و نقش آلاینده های صنعتی بر سلامت مردم موضوعی نیست که دانشگاه علوم پزشکی، سازمان محیط زیست و صنعت بتوانند آن را انکار کنند.

وی تصریح کرد: مطالعات متعدد و معتبر جهانی نقش آلاینده های صنعتی بر سلامت مردم را به اثبات رسانده است اما مطالعات روی عسلویه در سطح اولیه است.

فرهادی اظهار داشت: صنایع مستقر در عسلویه باید مسئولیت اجتماعی خود را بسیار فراتر از آن چیزی ببینند که امروز انجام می دهند و ایجاد پایگاه پایش سلامت را در اولویت خود قرار دهند.

وی افزود: 20 سال است که صنایع به طور فراگیر و گسترده در عسلویه مستقرشده اند و در چند سال اخیر اعضای هیئت علمی مرکز تحقیقات بهداشت محیط زیستی و انرژی مطالعاتی را در زمینه های بند ناف و شیر مادر ساکنان شهرستان عسلویه انجام داده اند.

فرهادی افزود: هنگامی که در قالب تحقیق و پژوهش سخنی مطرح می شود، دقت و اهمیت آن بسیار مهم است و از آنجا که مطالعات انجام شده هنوز در مرحله مطالعات اولیه است، دانشگاه عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر 20ساله در ایجاد ایستگاه پایش سلامت عسلویه/مطالعات انجام شود

تاخیر 20ساله در ایجاد ایستگاه پایش سلامت عسلویه/مطالعات انجام شود