مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 12:052022-11-28اقتصادي

20 پروژه گردشگری در شهرستان اهر وجود دارد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اهر گفت: 20 پروژه گردشگری با حداقل سرمایه گذاری 1000 میلیارد تومانی در شهرستان اهر داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن باقرپور صبح دوشنبه در جلسه شورای سرمایه گذاری شهرستان اهر گفت: در حال حاضر 20 پروژه سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت های گردشگری شهرستان اهر داریم که از مجموع پروژه ها، 16 پروژه موافقت اصولی را دریافت کرده اند و 4 پروژه گردشگری فعلاً در سطح درخواست است.

وی افزود: پروسه اخذ موافقت اصولی و اجرای پروژه در حوزه گردشگری بسیار طولانی است، اگر ارزش 20 پروژه گردشگری در دست اقدام را حساب کنیم بالای 1,000 میلیارد تومان بوده و جمعاً بیش از 500 نفر اشتغال زایی خواهد داشت.

باقرپور از احیای کاروانسرای شاه عباسی در گردنه گویجه بئل که از زمان زلزله سال 91 راکد مانده است خبرداد و گفت: سرمایه گذار بخش خصوصی برای مرمت کاروانسرای شاه عباسی اهر اعلام آمادگی کرده و در صورت موافقت، شاهد احیای این کاروانسرا خواهیم بود.

وی گفت: سرمایه گذار پُل مُعلق به عنوان مثال 50 میلیارد تومان در شهرستان اهر سرمایه گذاری خواهد کرد و پروسه اخذ مجوز و اجرا حداقل 3 تا 4 سال زمان سپری می شود.

باقرپور ادامه داد: ثبت اهر به عنوان شهر جهانی ورنی و ثبت جهانی بقعه شیخ شهاب الدین اهری که پروسه اداری آن شروع شده، می تواند ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 پروژه گردشگری در شهرستان اهر وجود دارد

20 پروژه گردشگری در شهرستان اهر وجود دارد