مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 12:002022-11-28سياسي

ازدواج دانشجویی بهترین نمونه ازدواج ساده، عقلانی و آگاهانه است


رییس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به حضور 700 زوج دانشجو معلم در طرح ملی همسفر تا بهشت گفت: این سبک از ازدواج همواره بهترین نمونه ازدواج ساده، عقلانی و آگاهانه است.

- رییس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به حضور 700 زوج دانشجو معلم در طرح ملی همسفر تا بهشت گفت: این سبک از ازدواج همواره بهترین نمونه ازدواج ساده، عقلانی و آگاهانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا مراد صحرایی با حضور در جشن ازدواج دانشجومعلمان سراسر کشور در سالن شهدای سلامت مشهد مقدس، ضمن ابلاغ سلام و تبریک وزیر آموزش و پرورش به دانشجو معلمان، براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) ترویج ازدواج آسان و آگاهانه در دوره دانشجویی را از مهمترین اهداف ازدواج های دانشجویی عنوان کرد و گفت: ازدواج، خویشتن بانی بی هزینه بوده و این سبک از ازدواج همواره بهترین نمونه ازدواج ساده، عقلانی و آگاهانه است.

وی ایجاد بستر ازدواج دانشجویی در دانشگاه را از برنامه های جاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان از زمان تاسیس آن در سال 1391 برشمرد و افزود: امسال شاهد استقبال خوبی از این طرح بودیم و نزدیک به 700 زوج دانشجو معلم در این طرح شرکت می کنند.

رییس دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب بر بخش تعلیم و تربیت در 10 سال اخیر، آن را نشانه اهمیت دانشگاه فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج دانشجویی بهترین نمونه ازدواج ساده، عقلانی و آگاهانه است

ازدواج دانشجویی بهترین نمونه ازدواج ساده، عقلانی و آگاهانه است