مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 11:552022-11-28سياسي

رییس جمهور مکزیک راهپیمایی در حمایت از دولتش به راه انداخت


صدها هزار تن از مردم مکزیک در پایتخت این کشور به نشانه حمایت از رییس جمهور کشورشان که پیش تر روی کار آمدنش در راس امور منجر به بزرگ ترین اعتراضات مکزیک شده بود، - صدها هزار تن از مردم مکزیک در پایتخت این کشور به نشانه حمایت از رییس جمهور کشورشان که پیش تر روی کار آمدنش در راس امور منجر به بزرگ ترین اعتراضات مکزیک شده بود، دست به راهپیمایی زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پولیتیکو، این راهپیمایی مردمی به مناسبت چهارمین سال انتصاب آندرس مانوئل لوپز اوبرادور به عنوان رییس جمهور برگزار شد و پاسخی بود به راهپیمایی دو هفته پیش مخالفان در اعتراض به پیشنهاد این رهبر چپ گرا برای اصلاح مرجع انتخاباتی این کشور.

اوبرادور شخصا رهبری راهپیمایی روز یکشنبه در مرکز مکزیکو سیتی را برعهده داشت؛ راهپیمایی که با موسیقی، آواز خواندن و یک جو فستیوالی همراه بود.

بسیاری از شرکت کنندگان در این راهپیمایی از استان های اطراف پایتخت توسط حزب حاکم، اتحادیه ها و گروه های اجتماعی به آنجا آورده شده بودند.

وی پس از این راهپیمایی که در آن بارها شعار خود مبنی بر حمایت از فقرا و مبارزه با الیگارشی را مطرح کرده بود، در سخنرانی گفت: حق رای موثر، دموکراسی موثر، و نه به انتخاب مجدد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور مکزیک راهپیمایی در حمایت از دولتش به راه انداخت

رییس جمهور مکزیک راهپیمایی در حمایت از دولتش به راه انداخت