مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 11:352022-11-28اقتصادي

انتقاد از نبود صنایع تبدیلی در حوزه فرآورده های دامی شهرستان اهر


فرماندار اهر با انتقاد از نبود صنایع تبدیلی در حوزه فرآورده های دامی شهرستان اهر افزود: در میدان دام شهرستان اهر روزانه هزاران نفر به خرید و فروش دام می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل غنی زاده صبح دوشنبه در جلسه شورای سرمایه گذاری شهرستان اهر با اشاره به این که تنها راه برای توسعه شهرستان جذب سرمایه گذار است، اظهار داشت: با رایزنی و همکاری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، با یکی از سرمایه گذاران بخش خصوصی استان صحبت هایی داشتیم و این سرمایه گذار قول دادند تا در شهرستان اهر سرمایه گذاری کنند از این رو به ادارات صمت و جهاد کشاورزی مأموریت دادیم تا زمینه را فراهم کنند.

فرماندار اهر با انتقاد از نبود صنایع تبدیلی در حوزه فرآورده های دامی شهرستان اهر افزود: شهرستان اهر با دارا بودن میدان دوآب که روزانه هزاران نفر در آن به خرید و فروش دام می پردازند و این شهرستان جز قطب های دامپروری استان و حتی شمال غرب کشور شناخته می شود، ولی متأسفانه هیچ گونه صنایع تبدیلی در حوزه فرآورده های دامی نداریم.

وی بابیان این که اجرای فازهای توسعه ای معادن و صنایع پایین دست مس را در شهرستان اهر پیگیری می کنیم، ابراز داشت: اخیراً طی نشستی که با مدیرعامل مجتمع مس سونگون داشتیم، در خصوص فاز توسعه ای آهک هیدراته و صنایع پایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از نبود صنایع تبدیلی در حوزه فرآورده های دامی شهرستان اهر

انتقاد از نبود صنایع تبدیلی در حوزه فرآورده های دامی شهرستان اهر