مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 11:302022-11-28اقتصادي

نبود صنایع تبدیلی در اهر موجب هدر رفت تولیدات می شود


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی منطقه در زمینه کشاورزی و دامداری گفت: نبود صنایع تبدیلی موجب هدر رفت بخشی از تولیدات و زیان بهره برداران شهرستان می شود.

- احمد محرم زاده، دوشنبه، 7 آذرماه، در جلسه سرمایه گذاری شهرستان اهر اظهار کرد: تولیدات شهرستان به صورت سنتی است و اگر کارگاه ها و کارخانه های کوچک صنایع تبدیلی ایجاد شود در کنار ارزش افزوده باعث اشتغال بیشتر هم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود ظرفیت های شهرستان اهر در حوزه گردشگری، آن گونه که باید و شاید از این ظرفیت ها در راستای توسعه گردشگری و اشتغال زایی استفاده نشده است و فقط در زمینه آب درمانی سرمایه گذاری شده است.

محرم زاده، همچنین با اشاره به وجود معادن مختلف و به خصوص معادن مس در شهرستان اهر گفت: اگر معادن موجود فعال و صنایع جانبی ایجاد شود نقش به سزایی در اشتغال زایی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه برای سرمایه گذاری واحدهای تولیدی در استان آذربایجان شرقی با کمبود برق و گاز روبرو هستیم، اظهار کرد: در استان های هم تراز 18 پست برق در شهرک های صنعتی وجود دارد، اما در آذربایجان شرقی فقط پنج پست برق داریم و اگر کسی بخواهد سرمایه گذاری کند در تأمین برق و گاز کمبود خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود صنایع تبدیلی در اهر موجب هدر رفت تولیدات می شود

نبود صنایع تبدیلی در اهر موجب هدر رفت تولیدات می شود