مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 11:302022-11-28سياسي

پرستاری مصداق واقعی ایثار و توفیق الهی است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نمونه ایثارگری را در تفکر بسیجی و عمل پرستاران می بینیم، گفت: پرستاران برای این ایثارگری ها ساعت و زمان نمی شناسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: ما انسان ها دو نوع نیاز عزیزی و جسمی و همچنین نیاز روحی داریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: از بهترین عبادات در مسیر سیر و سلوک ترک لذت های نامشروع است ولی برخی بالاتر از آن از لذت های مشروع خود برای کمک به دیگران می گذرند و در واقع ایثار می کنند.

عبادی با اشاره به اینکه نمونه این ایثارگری ها در تفکر بسیجی و عمل پرستاران می بینیم، ادامه داد: پرستاران برای این ایثارگری ها ساعت و زمان نمی شناسد و حتی در نیمه شب به بیمار خدمت می کند.

وی افزود: شاید در ظاهر این کار شغل پرستار محسوب می شود ولی در واقع در مسیر سیر و سلوک الهی و معنوی است.

عبادی یادآور شد: بسیجیان و جهادگران نیز در زمان سیل و زلزله و اتفاقاتی شبیه به آن از خواب و آسایش خود می گذرند تا به دیگران خدمت رسانی کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بسیاری از کسانی که در برنامه زندگی پس از زندگی مربوط به تجربه های نزدیک به مرگ حضور یافتند تأکید دارند که چگونه حتی احسان به یک حیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاری مصداق واقعی ایثار و توفیق الهی است

پرستاری مصداق واقعی ایثار و توفیق الهی است