مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 11:152022-11-28اقتصادي

آزادی 230 زندانی زن با همت خیرین ستاد دیه


به همت نمایندگی های ستاد دیه سراسر کشور در هشت ماهه سال جاری تعداد چهار هزار و 514 زندانی جرایم غیرعمد از بند حبس رهایی یافته اند که 230 نفر از این افراد زنان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد دیه کشور، سید اسدالله جولایی رییس هیات امناء ستاد دیه کشور با اعلام این خبر گفت: از ششم فروردین تا پایان آبان ماه، خیرین خداجو با اهدای کمک های نقدی خود زمینه آزادی 4744 زندانی بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات غیرعمد (حوادث کارگاهی یا سوانح رانندگی) را با رقم بدهی بالغ بر 28 هزار میلیارد ریال فراهم نموده اند.

66 درصد مددجویان تحت حمایت ستاد دیه بدهکار چک هستند وی با تفکیک جرایم زندانیان حمایت شده افزود: زندانیان بدهکار چک و سفته با 3131 پرونده، بیشترین طیف محبوسان را به خود اختصاص داده و در مقابل بدهکاران دیه ناشی از تصادفات رانندگی تنها با 27 پرونده، کمترین مددجو را داشته اند.

اصفهان با اختلاف در صدر فهرست آزادی ها قرار دارد وی استان اصفهان را با آزادی 533 زندانی جرایم غیرعمد، در ردیف استان های برتر در حوزه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد معرفی کرد و گفت: در جدول آزادی ها آذربایجان شرقی با فراهم نمودن زمینه آزادی 310 محبوس واجد شرایط در رتبه دوم و خراسان رضوی با استخلاص 280 زندانی نیازمند در ردیف سوم قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 230 زندانی زن با همت خیرین ستاد دیه

آزادی 230 زندانی زن با همت خیرین ستاد دیه