مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 11:102022-11-28سياسي

بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس: قدرت نیروی دریایی ایران لنگرگاه ثبات و امنیت منطقه است


در بیانیه بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در 43 امین سالروز عملیات مروارید آمده است: قدرت بازدارندگی و دفاع دریایی امروز ایران اسلامی نقطه اعتماد ایرانیان و لنگرگاه ثبات و امنیت پایدار منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش؛ قدرت بازدارندگی و دفاع دریایی امروز ایران اسلامی را نقطه اعتماد و اطمینان ایرانیان و لنگرگاه ثبات و امنیت پایدار در منطقه دانست.

در ابتدای این بیانیه آمده است: هفتم آذرماه، روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که یادآور حماسه ماندگار و شگفت انگیز دریادلان این نیرو در تسخیر سکوهای نفتی البکر و الامیه در آغازین ماه های جنگ جهانی تحمیلی هشت ساله در سال 1359 است، فرصتی ارزنده برای تبیین نقش آفرینی های حماسی دریا دلان و مدافعان آب های سرزمینی و امنیت و منافع و مصالح ملی کشور در پهنه آبهای بین المللی به شمار می رود.

این بیانیه می افزاید: با گذشت 43 سال از عملیات غرورانگیز مروارید به برکت الطاف خداوندی و هدایت های حکیمانه و دوراندیشانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی)، آوازه اقتدار و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ازجمله نیروی دریایی آجا، که پس از دفاع مقدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس: قدرت نیروی دریایی ایران لنگرگاه ثبات و امنیت منطقه است

بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس: قدرت نیروی دریایی ایران لنگرگاه ثبات و امنیت منطقه است