مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 11:052022-11-28سياسي

تقویت تولید برق نیروگاه رامین نیازمند توجه جدی وزارت نیرو است


نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقویت تولید برق نیروگاه رامین اهواز نیازمند توجه جدی وزارت نیرو است، گفت: ادامه داشتن افت تولید برق نیروگاه رامین اهواز در سال های اخیر می تواند چالش های جدی برای خوزستان و کشور ایجاد کند.

- ایسنا/خوزستان نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقویت تولید برق نیروگاه رامین اهواز نیازمند توجه جدی وزارت نیرو است، گفت: ادامه داشتن افت تولید برق نیروگاه رامین اهواز در سال های اخیر می تواند چالش های جدی برای خوزستان و کشور ایجاد کند.

سید کریم حسینی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بازدید خود از نیروگاه رامین اهواز اظهار کرد: تولید برق به عنوان یک انرژی حیاتی در شرایط تحریم ها و موقعیت سخت اقتصادی دستاوردی ارزشمند است که خوشبختانه توسط نیروگاه رامین تاکنون محقق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ضمن تاکید بر توجه جدی وزارت نیرو به رفع چالش های مالی و فنی و اجرای برنامه های توسعه ای و تقویت تولید نیروگاه رامین اهواز، افزود: تقویت تولید برق نیروگاه رامین اهواز نیازمند توجه جدی وزارت نیرو است و در این زمینه انتظار داریم این وزارتخانه به صورت جدی به این مساله توجه کند.

لزوم تسریع در ساخت نیروگاه شهدای ویس نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوزستان در بحث تامین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت تولید برق نیروگاه رامین نیازمند توجه جدی وزارت نیرو است

تقویت تولید برق نیروگاه رامین نیازمند توجه جدی وزارت نیرو است