مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 11:002022-11-28اجتماعي

چتر حمایت خیرین مدرسه ساز اسدآبادی در کمک به آموزش و پرورش


بیش از گذشت دو دهه از انجمن خیرین مدرسه ساز، سهم خیرین در ساخت کل مدارس کشور به حدود 30 درصد ارتقا یافته است ؛ به عبارت دیگر امروز بیش از 100هزار کلاس درس به همت خیرین مدرسه ساز ساخته شده که یک نصاب قابل توجه محسوب می شود.

- ایسنا/همدان بیش از گذشت دو دهه از انجمن خیرین مدرسه ساز، سهم خیرین در ساخت کل مدارس کشور به حدود 30 درصد ارتقا یافته است ؛ به عبارت دیگر امروز بیش از 100هزار کلاس درس به همت خیرین مدرسه ساز ساخته شده که یک نصاب قابل توجه محسوب می شود.

خیرین مدرسه ساز به عنوان نمونه واقعی الگوی مشارکتی و سرمایه اجتماعی هر منطقه همواره در توسعه علمی جامعه و کمک به نظام تعلیم و تربیت نقشی بی بدیل و اثرگذار داشته اند و توجه و دغدغه مندی خیرین نیکوکار در این حوزه اهداف والای آنان را بیش از پیش بر همه نمایان کرده و توجه خیرین نیکوکار به امر مدرسه سازی از شناخت صحیح جامعه از اهمیت تعلیم و تربیت آینده سازان این سرزمین حکایت دارد.

مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان اسدآباد هم در فرایند تعلیم و تربیت نقش موثری داشته و مشارکت آنان در امر مدرسه سازی از دیرباز تاکنون در منطقه از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است اما به گفته مدیر آموزش و پرورش دنیای امروزی و روش های نوین تدریس و روش های نوین تعلیم و تربیت نیازمند ابزار و وسایل نوینی است که باید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر حمایت خیرین مدرسه ساز اسدآبادی در کمک به آموزش و پرورش

چتر حمایت خیرین مدرسه ساز اسدآبادی در کمک به آموزش و پرورش