مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 11:002022-11-28ورزشي

جهاد تبیین به تولید محتوای به روز نیاز دارد


بیشترین موضوعی که در حوزه جهاد تبیین به توجه و پرداختن نیاز دارد، تولید محتوای مناسب و به کارگیری افراد زبده برای تبیین بهتر دستاوردهای نظام و انقلاب به گروه مخاطب است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار کاشان گفت: بیشترین موضوعی که در حوزه جهاد تبیین به توجه و پرداختن نیاز دارد، تولید محتوای مناسب و به کارگیری افراد زبده برای تبیین بهتر دستاوردهای نظام و انقلاب به گروه مخاطب است.

محمد شریف زارعی در گفت وگو با ایسنا درباره اقدامات انجام شده در حوزه جهاد تبیین در شهرستان کاشان، اظهار کرد: در کاشان برنامه های متنوعی در حوزه های فرهنگی و ورزشی انجام شده و طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را برای جوانان و مردم تبیین کرد.

برای تحقق این مهم حضور مسئولان مختلف در مدارس را داشته ایم به طوری که امام جمعه هر روز صبح در مدارس کاشان حضور پیدا می کند و درباره مسائل دینی، ارزشی و دستاوردهای انقلاب صحبت می کند و این روال از شنبه تا چهارشنبه وجود دارد.

وی افزود: کرسی های آزاداندیشی را در دانشگاه های مختلف کاشان به ویژه در دو ماه گذشته به طور مرتب برگزار کرده ایم.

همچنین سرود سلام فرمانده با حضور ابوذر روحی دو مرتبه در ورزشگاه 15 هزار نفری و دانشگاه علوم پزشکی کاشان اجرا شده است که در کنار این برنامه یادواره شهدا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین به تولید محتوای به روز نیاز دارد

جهاد تبیین به تولید محتوای به روز نیاز دارد