مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 11:002022-11-28سياسي

خودروهای برقی در حمل ونقل عمومی به کار گرفته می شود


مدیر گروه توسعه فناوری های نوین خودرویی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی گفت:خودروهای برقی در حمل ونقل عمومی به کار گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، جلسه کمیته فنی وزارت کشور برای استفاده از خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی به خصوص تاکسی برقی با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط برگزار شد.

سید شهریار زینی مدیر گروه توسعه فناوری های نوین خودرویی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در این جلسه گفت: با عنایت به طراحی و ساخت نمونه خودروهای برقی، ارتقاء ظرفیت علمی و فنی این شرکتها و تولید قطعات با فناوری بالا (هایتک) توسط شرکتهای دانش بنیان داخلی، می توان گفت که کشور آمادگی تولید و تجاری سازی این خودروها را دارد.

وی با تاکید بر اینکه به همین دلیل وجود بهره بردار جهت عقد قرارداد با خودروسازان ضروری است، گفت: این امر می تواند منجر به شکل گیری بازاری برای فروش این خودروها شود.

وی افزود: از آنجا که تاکید بر تامین نیاز اتحادیه تاکسیرانی بر استفاده از توانمندی داخلی است، آشنایی با توانمندی شرکت های داخلی را آغاز کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای برقی در حمل ونقل عمومی به کار گرفته می شود

خودروهای برقی در حمل ونقل عمومی به کار گرفته می شود