مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 11:002022-11-28سياسي

عمویی: ارفاق های عمومی برای آزادی زندانیان در بهبود شرایط جامعه موثر است


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که دستور رییس قوه قضاییه برای اعمال ارفاق های قانونی جهت آزادی زندانیان می تواند در راستای بهبود شرایط عمومی جامعه موثر باشد.

- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که دستور رییس قوه قضاییه برای اعمال ارفاق های قانونی جهت آزادی زندانیان می تواند در راستای بهبود شرایط عمومی جامعه موثر باشد.

ابوالفضل عمویی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به دستور رییس قوه قضاییه برای بهره گیری از ارفاق های قانونی جهت آزادی زندانیان اظهار کرد: در هفته های گذشته افرادی اعتراض یا ابهامی در موضوع فوت خانم امینی داشتند، آنها حد خود را از جریان اغتشاش جدا کردند منتها بخشی از این افراد تحت هیجانات قرار گرفته و توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: البته ممکن است اغتشاشات و اقداماتی در مکان هایی صورت گرفته که آسیب به امنیت عمومی زده و به پیشبرد منافع دشمنان ایران کمک کرده باشد منتها وقتی موضوع به اتباع کشور خودمان و مردم بر می گردد باید با دقت آن را مورد بررسی قرار داد؛ مردم ولی نعمت کشور هستند ممکن است آنها سوال، ابهام و اعتراضی در موضوعاتی داشته باشند که قانون بیان آن را به رسمیت شناخته و قابلیت طرح دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمویی: ارفاق های عمومی برای آزادی زندانیان در بهبود شرایط جامعه موثر است

عمویی: ارفاق های عمومی برای آزادی زندانیان در بهبود شرایط جامعه موثر است