مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 11:002022-11-28اقتصادي

2500 پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر به تعزیرات حکومتی ارسال شد


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: 2 هزار و 500 پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نصرالله کشاورز صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخورد با تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور و… در دستور کار است.

وی بازرسی و نظارت بر بازار را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: طی هشت ماهه سال جاری تعداد 15 هزار 397 فقره بازرسی بر نحوه عرضه کالا و خدمات واحدهای صنفی صورت گرفته است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: حدود 2 هزار و 500 فقره پرونده تخلف به ارزش 95 میلیارد ریال جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

کشاورز با اشاره به اهمیت موضوع حمایت از حقوق مصرف کنندگان و بررسی احصاء چالش های نحوه عرضه کالا و خدمات بیان کرد: گشت های مشترک بازرسی و نظارت با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط جهت چگونگی عرضه کالا در سطح بازار استان انجام شده است.

وی ادامه داد: از مجموع 15 هزار و 397 مورد بازرسی، هفت هزار و 720 فقره بازرسی نوبه ای، چهار هزار و 328 فقره طرح های نظارتی نظیر عید نوروز، ماه مبارک رمضان و غیره، هزار و 529 مورد شکایات مردمی و هزار و 8


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر به تعزیرات حکومتی ارسال شد

2500 پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر به تعزیرات حکومتی ارسال شد