مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 10:452022-11-28اقتصادي

هیچ کمبودی در تأمین سوخت نداریم


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز با داشتن سه ناحیه کرج (مرکزی)، ساوجبلاغ و نساء، - ایسنا/البرز مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز با داشتن سه ناحیه کرج (مرکزی)، ساوجبلاغ و نساء، سوخت رسانی به 76 جایگاه عرضه سوخت (بنزین و نفتگاز) را در استان برعهده دارد.

محسن وزارتی در گفت وگو با ایسنا گفت: هیچ کمبودی در زمینه تامین سوخت وجود ندارد و با ذخیره سازی مناسب، حتی در دورترین روستاهای استان هم سوخت مورد نیاز مردم تامین می شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به بازدید از جایگاه های سوخت استان توضیح داد: با اینکه فرآورده های نفتی در پالایشگاهای کشور با رعایت تمامی استانداردها تولید می شود، پس از انتقال توسط خطوط لوله و دریافت آن، توسط کارشناسان کنترل و کیفیت، آزمایش و در مخازن انبار نفت ذخیره و مجدداً قبل از ارسال به نقاط عرضه بر روی کلیه فرآورده ها طبق استانداردها آزمایش های کیفی انجام می شود.

وی در ادامه افزود: تیم دیگری از کارشناسان کنترل و کیفیت به صورت مجزا و به صورت محسوس و نامحسوس و به طور مستمر با تجهیزات آزمایشگاهی به جایگاه ها مراجعه و کیفیت رنگ و وزن مخصوص، نقطه اشتعال، اندازه گیری اکتان (درجه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کمبودی در تأمین سوخت نداریم

هیچ کمبودی در تأمین سوخت نداریم