مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 10:052022-11-28اقتصادي

اختصاص 5 میلیارد ریال به تجهیز بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل


رییس سازمان برنامه بودجه استان اردبیل گفت: با دستور مستقیم استاندار 5 میلیارد ریال به منظور خرید تجهیزات الکترونیکی ویژه نابینایان اختصاص یافت.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان برنامه بودجه استان اردبیل گفت: با دستور مستقیم استاندار 5 میلیارد ریال به منظور خرید تجهیزات الکترونیکی ویژه نابینایان اختصاص یافت.

داوود شایقی 7 آذر در بازدید از کتابخانه مرکزی اردبیل با بیان این خبر افزود: استاندار به منظور خرید تجهیزات الکترونیکی به ویژه چاپگر ویژه روشندلان تأکید کرده است وی افزود: در راستای تأمین تجهیزات مذکور 5 میلیارد ریال به حساب انجمن کتابخانه های عمومی استان به صورت مستقیم واریز شد.

رییس سازمان برنامه بودجه استان همچنین از تأمین اعتبار موردنیاز به منظور تکمیل سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی اردبیل خبر داد و گفت: بیش از 50 میلیارد اعتبار موردنیاز این مجموعه فرهنگی تخصیص یافته است و بعد 13 سال بلاتکلیفی، این سالن تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است؛ استاندار اردبیل هم زمان با سی امین هفته کتاب، کتاب خوانی و کتابدار از بخش های مختلف کتابخانه مرکزی اردبیل بازدید کرد و ارائه خدمات فرهنگی و کتاب خوانی به اقشار خاص جامعه از جمله ناشنوایان و نابینایان و همچنین راه اندازی بخش نسخ خطی در کتابخانه مرکزی را از نکات حائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5 میلیارد ریال به تجهیز بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل

اختصاص 5 میلیارد ریال به تجهیز بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل