مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 09:552022-11-28اقتصادي

احداث 2 هزار هکتار گلخانه در استان فارس


رییس جهاد کشاورزی فارس از هدف گذاری برای احداث بیش از 2 هزار هکتار گلخانه در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی دهقان پور با اشاره به اینکه بنا به دستور استاندار فارس توسعه هزار هکتاری کشت های گلخانه ای برای امسال در این استان هدف گذاری شده است، گفت: امسال تاکنون متقاضیان احداث 2 هزار و 214 هکتار گلخانه در فارس شناسایی شده اند.

وی با بیان اینکه این سطح از توسعه گلخانه ها و محیط های کنترل شده علی رغم ابلاغ سهمیه تنها 200 هکتاری برای توسعه گلخانه ها در سال جاری از سوی وزارت جهاد کشاورزی به این استان است، عنوان کرد: نزدیک به هزار هکتار از طرح های مذکور از 15 تا 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

رییس جهاد کشاورزی فارس یادآور شد: ستاد ویژه گلخانه ها در استان به ریاست استاندار و با مشارکت جدی و تعامل سازنده تمام دستگاه های مرتبط و با محوریت سازمان جهاد کشاورزی این استان تشکیل شده و با برگزاری منظم و مستمر جلسات، ستاد روند پیشرفت پروژه ها را رصد و پایش می کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون طرح 43 هکتار گلخانه سبزی و صیفی و 22 هکتار سایبان کشاورزی باغ ها در فارس به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: امسال تا کنون 322 طرح، به مساحت 307 هکتار، برای اخذ تسهیلات به میزان 22 هزار و 231 میلیارد ریال عمدتاً به بانک کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 2 هزار هکتار گلخانه در استان فارس

احداث 2 هزار هکتار گلخانه در استان فارس